World Wide Childcare, Visitel and other scams Forum



This is a project page!


It's not maintained by professionals.

I think this is an opportunity to find people all over the world that have the same "problem", share experience and join forces. The money is gone? We'll see ...

Check by often, and use this community! Criticism is welcome!

*Please stay with facts, this is not a forum for fairy tales!
*The info about yourself is voluntary, but please leave at least your first name.

-->-->


Welcome to the WWCC-Victims/Worldwide Childcare Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Torres, sosa and associates.

Hej Visitel shares ejere.
Jeg er blevet kontaktes af en Juan , med pasbillede, fra Santiago, Chile.Firmaet hedder Torres, Sosa and associates, Agustinas 1443, Of. 706-B, Santiago Centro, Santiago, Chile.
Han påstår jeg ejer 9410 aktier i det nedlagte firma Visitel.
og vil købe dem for en klient. Det rigtige er at jeg købte aktier for ca 15 år siden i et firma der ejede skoler til udsatte børn i USA.
De tilbyder $ 11.25 pr aktie og jeg skal betale et mindre beløb (under 1 $ ) pr aktie i gebyr og 1 1/2 % til firmaet. Gebyret vil blive refunderet. Jeg tror det er fup og fidus - kan ikke forestille mig at det at underskrive kontrakten kan være farligt, mere det med gebyret. Vil selvfølgelig gerne have pengene for det vil være dejligt men lyder alt for godt til at være sandt.
Ville ønske man kunne lave en ordning, hvor pengene kan garanteres i en bank indtil der er garanti mod fup, men den ordning har ingen tilsyneladende fundet. Med menlig hilsen niels